i know you love me



älskar elin klings ben!

igår blev det en fika med frida & natalie, och sen en hel dag med felicia och min lilla familj vi lagade lite god mat och bara hade det bra, idag sprang jag och millian ner på stan tidigt som attans och mötte upp frida för en snabbrunda, jag fick med mig lite underkläder och en tuttpercing, sen gick vi vidare till mig och så lagade vi riktig god sallad och bakadpotatis.
nu sitter jag hos min kära mor, och varför det blir dåligt med bloggning beror på att min data har dött!
men lägger upp en inlägg så fort jag får chansen, känner just nu att jag diggar livet riktigt hårt! jag känner mig så jäkla stolt över vad jag har gjort dom senaste dagarna, jag känner mig så duktig och det här mår jag bra av! tog ett tag, men nu känner jag mig duktig, trodde inte jag skulle klara mig så här bra, då kanke jag hade gjort det för länge sen, puss på er älsklingar 





Kommentarer
Postat av: natta

kan du inte berätta om din tuttpiercing? är själv sugen på at ta men har hört så läskiga histoier haha.. hur är smärtan vid tagningen? och hur läker det? :)

2011-01-09 @ 20:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0