Energin är på topp

Heeeej älsklingar!! Nu är jag hemma igen från småland, idag blev det en heldag i västervik, mysigaste sommarstadan ju. Nu har vi fixat lite här hemma, och sten ränsat! Jag älskar när man har ordnibg på allt och jag är dock världsmästare på att ha stökigt i låder och men städat i resten av lägenheten, så nu har jag tagit saken i egna händer och ränsar överallt, så nu börjar det tilloch med bli ordning i låder, älskar det, någondag i veckan blir det renovering i min garderob, det gillas mycket.. Imorgon får ni bilder på min underbara vecka om ni har tur! Och det första jag ska göra imorgon är att ringa min fina maja och hoppas på att få träffa henne och pussa sönder min efterlänktade vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0