22:20

Hej underbara dag! En tuff dag idag iskolab, jag satt inte min fot här hemma förs klockan va 20:00! Jag har världens åldersnoja idag, herre Jesus om två timmar blir jag tjugo år, och gammal! När man är tjugo år är man så vuxen, då kan man inte springa runt och fjanta längre!! Haha ooh nej!! Jag har ett problem, på fredag eftermodevisningen, när vi ska fira mig med the gang, och jag hittar inget att ha på mig! jag kom på att vi skulle ha white party hos mig, men hittar inget vitt att ha på mig! Jag har en skit fint klänning i huvet, men när ska jag ha tid att sy den?! Och vem Vill åka med mig till Söderköping imorgon och köpa tyg!! Gash..stora problem här. Får helt enkelt kolla på sy och sticka imorgon och be till gudarna att det finns mitt vita tyg där! Tack och hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0