laugh baby laugh





gårdagen va sjukt rolig, både modevisningarna och myset hos mig plus tolv.  jag va aldeles för trött för att äns tänka på ordet onyckter. och idag är jag tröttare än tröttast. och funderar stark på att gå och lägga mig med ett täcke i soffan och bara sätta på någon bra film! skön lördag.jag har bara umgåts med vackert folk, josefina va här på lite lunch tidigt, och sen har dagen bjudigt på lekparks häng, känna bebis sparkar
och lite shopping med melita och pillemille. gött!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du gravid igen. ? :) föresten älskar din blogg!!!

2011-05-22 @ 00:03:31
Postat av: Emma Lundell

Sv: nae jag ärinte gravid, men ni vän Melita är i snart 8 månaden! :) tack så mycket sötnos!

2011-05-22 @ 09:42:47
URL: http://lundellfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0