Mobilblogg

Hej finingar! Jag har haft en myshelg i Småland med lite nära och kära, på mitt land, hunnit med astrid Lindgrens värld, där jag dock mådde skit så jag la mig ner på en brygga vid pippis hus, och vaknar av att någon skrattAr och säger, hon sover! ( med ful dialekt) hahah och så tittar jag upp så står Pippi där och jag är omringad av kanske 20 barn, och då säger Pippi det va kul och hoppar iväg, min tanke va dock att det va halv kul, eftersom jag hade jätte ont, och feber! Så igår opererade dom mig iaf, och idag kvart över tre väntas en till.. Men bara efter första kan jag andas lite bättre, äta lite bättre och dricka lite lättare. Men jag kan lova att på den här korta tiden utan att kunna stoppa något i munnen har jag gått ner några kilon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, varför operera du dig? :o

2011-05-31 @ 13:57:00
Postat av: Emma Lundell

Sv: jag hade en knöl i halsen! Puss

2011-06-01 @ 10:29:36
URL: http://lundellfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0