mammis little boy.

Jag kom precis hem från en fika med jessi, frida & nina! En lunch med krisyboy och frida har jag hunnit med också, nu ligger jag i sängen och är helt död, jag mår inte helt bra, jag genomförkyld! Ikväll blir det markushäng, med markus mat, bästa! Men annars så sprutar det energi om
Mig, jag älskar allt!

Oh, igår va jag med millian hos tandläkaren, förra gången vi va där tycke han att det va lite läskigt, och vägeade att gappa men den Här gången hade båda jag och mattias pratat mycket om tnfläkatenoch han gappade så stort och bra, då blev mammaemma super stolt över sin lillakille, i miss him. Älskade millepillesuperkille! Det bästa jag har! Puss


Kommentarer
Postat av: hanna

hej emma! jag har en fråga, vem är din pojkvän? det kanske är privat men jag tänkte att jag ville fråga iaf :) älskar din stil btw!!

2012-04-18 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0