Love to you my beloved haters

fast din klädstil är ju precis som alla andras. och du lägger ju upp inspirerande bilder på någon bloggares eller kändis outfit, så kan man 2 dagar senare se dig bära exakt samma kläder. Det kallas ju inte att inspireras, det kallas att kopiera.

Svar: åh, älskar roliga kommentarer! Ja, insperation handlar om att man får just insperation, fatar man ju! Menat på att jag tycker att det är fint det som jag lägger upp, och får insperation? Har du någonsin hört/läst att jag har skrivit att jag har en uddastil? Nepp trodde väl det! Men gud va roligt om du tycker att jag liknar mina insprationkällors, då har jag lyckats få till det!


Kommentarer
Postat av: Seleonora

Words.. LIKE!

2012-02-28 @ 23:29:00
URL: http://seleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0