wild ones.






hej era nötter. big sorry för att ni tittar in här hela dagarna, och den inte händer något.
igår blev det häng här hemma med nina natta och jessi, och idag har jag varit hemma fru och
gjort lite nytta. felicia och jag har haft en myskväll ikcäll, nina och jessi kom också förbi en
stund innan jobbet. jag kommer att saknar min lilla felicia när hon snart tar sitt pick och pack!
 buhu, men galet kul för dig älskling, det är du så värd..  imorgon blir det fäääst och
dagen efter kommer det bästa i mitt liv hem! cant wait. puss och go´natt.


Kommentarer
Postat av: karin

Snygga människa! Kan du visa vad du använder för smink och även sminkbortagningsprodukter. Din hy ser ut och vara super len och du sminkar dig jätte fint!



Tack för en grym blogg!

2012-01-18 @ 11:36:56
Postat av: Alexandra

Du är så galet vacker, kvinna!

2012-01-20 @ 16:56:54
URL: http://finest.se/alexandrarejsmar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0