Tjabba tjena hallå!

Nu är jag tillbaka med ny energi. Inatt vid fyra kom jag hem från helsingborg med min babe, där jag har hållt hus sen måndags! Vi har haft en finfin vecka, med 29 grader värme och legat vid havet varje dag, varit på helsingborgs festivalen, och haft det allmänt bra. Nu ligger jag fortfarande i sängen och njuter av att vara hemma. Och imorgon kommer min världens bästa millian hem!! Som jag har länktat vissa dagar har varit hämska av längtan. När jag tar mig upp ur sängen ska jag fotta lite nya kläder som jag har införskaffat mig också, så ni får se! Och så har jag bestämt mig för att bli smal också, så idag börjar det.my new life, höö.


Kommentarer
Postat av: S

Factory fitness? :)

2012-07-29 @ 19:00:23
URL: http://seleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0