I think i hear something.

Hej gott folk! Jag mår underbart men bara för att jag fortfarande är sjuk och har tappat rösten så ska ni få lite klag, jag är trött men kan inte aova för jag hostarihjäl, jag och min kropp är osams för jag hatr min kropp och min kropp hatar mig! Jag måste städa och jag vill gå ut och dansa men jag orkar i te bli sjukare, eh japp!

Lite positiv energi kommer här: jag va på utväcklingsamtal för millian idag, och vi fick massor med beröm, att han hade jätte stort ordföråd och va så duktig så när dom stora och små barnen delades upp så fick han vara med som stora, hans dagisfröken sa att han förstod mer en vad en 3 åring brukade, och han är oftast glad och positiv på dagis, stolt mami!! Och snart ska jag träffa klassen för poolparty och grillning, ha en underbar kväll, hörs då! Kissiliss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0