13 mars

Jag har världens finaste son. Älskar mitt hem. Underbara vänner. Finaste syskonen. bästa mamma och pappa. Roligaste linjen. Massor att se fram
Imot. Drake biljetter bokades idag. Träffat en underbar människa. Våran är här. Har en ny älskad tatuering. Lyckad bloggfest. Världens bästa utan två värdar. Snart studenten. Snart balen. Snart london. Valborg planer blrjar smidas. Snart (hämligt). Kan inte beskriva min glädje i ord för
Livet. Livet är så sjukt jävla fint. Dock väntar ett datum inte så längtbort, som är den värsta dagen i mitt liv, men det tar vi då! Just nu ska jg bara njuuta, gör det ni med mam'a lovers.


Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Låter helt underbart! Du smittar av dig.

2012-03-13 @ 21:28:25
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Irma

Vad glad jag blir när jag läser något sånt här från dig mitt hjärta. Du är världens underbaraste och förtjänar inget mindre än de bästa! Tack för finaste samtalet idag, jag älskar dig.

2012-03-13 @ 22:50:26
URL: http://ibajraktarevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0