.

Vad hände?
Sv: hade ni frågat med lite känsla, så hade jag kunna svarat. But no no no.


Kommentarer
Postat av: Elina

började faktiskt gråta av din fina text till din vän.. det är nog det värsta som någonsin i hela livet kan hända, att mista sin bästavän.. önskar verkligen ingen den smärtan! förstår om det är för känsligt, men när man läser en sådan text så vill man gärna veta vad som hänt. förstår somsagt om du inte orkar/vill dela med dig av detta, men skulle hemskt gärna vilja veta för att förstå känslan ännu bättre. lider med dig, och jag är säker på att hon vakar över dig! RIP

2012-03-24 @ 12:13:35
Postat av: Bella

Varför ska du låta så dryg? Tror du nån vill kommentera då eller? Och tror du verkligen att du hade berättat vad som hände om dom bett mer "snällt"? Herregud..folk blev ju rörda av din text!

2012-03-24 @ 21:31:05
Postat av: Anonym

För att hon är en dryg jävla bitch!

2012-03-25 @ 21:13:56
Postat av: Emma

Sv elina: jag blev rörd av din kommentar, tack snälla! Det betyder massor att få värmande ord när man mår dåligt! Om du skriver din mail här eller om du skriver ett mail på facebook, så berättar ja hela historian. Vill inte riktigt skriva allt här pågrund av alla nyfikna som igentligen inte bryr sig, som kommentarerna efter dig tillexempel!! Men delar mer än gärna med mig till dom med lite mer känslor ikroppen, puss!

2012-03-26 @ 10:46:20
URL: http://lundellfashion.blogg.se/
Postat av: Therese Sundell

Du är en sådan stark människa som ens klarar av att skriva något alls, jag fick tårar i ögonen när jag läste och ryste i hela kroppen.. Lider så otroligt mycket med dig och jag vet att Andrea flyger bredvid dig hela tiden!! Hur många personer orkar med att vara en fantastisk underbar Mamma och samtidigt få gå igenom att mista sin bästavän, ingen ska få lida så! Sluta aldrig vara dig själv, du är helt otrolig och en av världens snyggaste! Beundrar dig sjukt mycket Emma =)

2012-03-28 @ 01:34:26
Postat av: Nona :)

Vila i frid Andrea <3



& Emma strunta i de som kommenterar en massa skit avis så det skriker om det bara ;) miss you :*

2012-03-29 @ 06:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0