Hola babe's

Hej hopp g-s.. Frida kom
Nyss för chillidillning i min soffa. Idag har jag och millian bara mysit sönder hos min mor och lillsis. Apropo det.. Jag har ju lätt världens charmigaste liten kille, vi har massor med proparfymer, sånadära små ni vet, så frågade millian om han fick ta med sig en till dagis, så jag svarade ja! Och så tänkte jag inte mer på det, så finns det en tjej på millians dagis som heter melissa, som millian tycket är söt, så när vi kom fram dit, efter ett tag kollar melissa i sin ficka då har millian lakt dit parfymen där, så hon tar upp det och blir glad och säget nemen vem har lakt den här här, då hoppar min millian upp i mitt knä och ser ur charmig ut och bara ler, hur gulligt?! Jag ska lära upp den här killen att bli världens bästa kille. Åh älsklings unge!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! gud vilken liten charmknutte :)

2012-03-29 @ 22:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0