I love u!

vem är det som gått bort?
Sv: Min bästa vän, andrea cardenas bolin.

Jag ligger vaken, jag kan inte sova. Jag vaknar alltid vid den hör tiden den här dagen. Fyra år känns som alldeles nyss men också som ett annat liv, jag behöver ju min andra halva här på jorden. Tårarna slutar inte rinna.. Jag klarar inte av den här dagen, jag vill nte, jag vill ha oss, emma&andrea. Ingen kunde skilja på oss, inget sa den enas namn utan att nämna den andras. Ingen annan kommer någonsin kunna kolla på mig och veta exakt hur jag mår och varför utan att jag behöver säga ett enda ord. Du va ju min andra halva, andrea. Jag behöver dig här nere, jag skulle göra vad som hälst för att ha dig här! Den här dagen för fyra år sen kommer föralltid va den värsta dagen i mitt liv, jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv, att höra att sin bästa vän är död, är ord jag inte äns önskar min värsta fiende att höra. Fy.. Jag kommer knapt ihåg en endaste dag tills ett halvår senare, jag vet inte vad jag gjorde den tiden, jag har nog förträngt allt.. Jag kommer ihåg att jag inte ville träffa vänner, för jag tänkte att jag inte ville lära känna någon bättre, för dom skulle ju död snart. Jag tänkte att absolut alla jag tyckte om skulle dö, så jag drog mig undan.. Jag saknar ditt skratt, dina små händer, ditt jag, vårat vi, allt allt allt med dig andrea. Jag vill bara spola tillbaka tiden och stå där och ta imot dig, orkar inte må så här, jag älskar andrea, hon och millian är det finaste som hänt mig!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ryser bara av att läsa dina ord<3

2012-03-23 @ 10:44:53
Postat av: Karin

Vad hände?

2012-03-23 @ 15:01:35
Postat av: Karin

Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara. :(

Man blir tårögd när man läser!

<3

2012-03-23 @ 16:42:02
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch vad hemskt, så orättvist! Blir ledsen bara av att läsa även fast ingen troligtvis kan förstå exakt hur du känner och mår. Du är en riktig fighter som klarar av att fortsätta, och det är nog precis det hon vill att du ska göra. Låter som att ni hade den bästa typen av vänskap man kan ha. Fortsätt kämpa! Kram.

2012-03-23 @ 21:06:04
Postat av: EMELIECATRINE

Fy fan.. Jag kan inte föreställa mig detta för fem öre! =( Helt ofattbart.

2012-03-23 @ 22:31:52
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Anonym

vad hände?

2012-03-23 @ 23:32:52
Postat av: En läsare

jag blir helt tårögd! Jag kan inte ens föreställa mig situationen att förlora ens andra halva. Men du verkar vara en stark person och jag tycker verkligen att du förtjänar det bästa!

2012-03-24 @ 13:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0