You know it

Godmorgon. Elleer?! Känns iaf som att det är morgon för jag inte gjort så mycket vettigt idag, jag har haft en hemma dag. Fucking love it! Städat, lagat mat, hängt lite med robine här hemma, kollat på stylisterna och nu kom jag hem Från berg's häng med niniskaninis.

Igår va det skola och balklänning som gällde efter det blev det ikea, nu tänkte jag göra om i millians rum, hojta till om ni vill se slutresultatet och sen tragiskt nog plugga.. Bävar för det!! Men gudars skymning vad jag njuter av att vara hemma och göra allt och ingenting.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA! visa hur det ser ut nu i millians rum och sen hur du tänkt dig? jätte kul med inredning ju. kram

2012-03-20 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0