Long way 2 go.

Tja bröder & systrar!
I onsdags hade jag en skön utgång med lisa linn frida och felicia. Igår vaknade jag och frida upp till liv hos mig, vid ett, och gjorde inget mer än att stratta till fem så vi drog oss mot stan föe att få i oss något att äta med lisa och linn!
Sen åkte jag och linn till andrea och hängde där! Min fina, bästa vän! Igår va det wn jobbig dag, den va den jobbigaste dagen på länge, allt va kaos. Så 15 minuter att linn hade kört hem mig kom irene och björn och hämtade mig och där är jag fortfarande, irene fick mig på så bra humör, vi skrattade så vi fick ont imagen. Älskade irene!

Tack snälla underbara ni som finns där när jag har sånna dagar. Igår behövde jag kärlek&närhet mer än någonsin!


Kommentarer
Postat av: S

Kärlek och närhet finns alltid en trappa upp vet du! <3

2012-11-30 @ 16:48:47
URL: http://seleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0