Q/a

Hej! har för mig att du har en tuttpeircing? Har lite frågor som jag skulle uppskatta om du svarade på då jag funderar skaffa en. Var gjorde du den? Har du haft några problem med den? Och är du nöjd med den? Det var inga problem med amningen när millian var liten(om du hade den då dvs)?

Sv: ja visst har jag en sån! Jag gjorde den på lucky7! Jag har inte haft några problem alls med den, och jag är super nöjd än idag, även att jag har haft den i 6 år! Det va absolut ingen problem med amningen och jag hade inte i den på låång tid, men fick in den dom vanligt när jag provade igen. Dvs att jag inte hade i den under amningstiden! Hoppas att du fick svar på dina frågor, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du singel? Om ja, då vet jag någon som skulle vilja bjuda ut dig :)

2012-11-20 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0