Don't judge me

Hej mina små favoriter!
Jag har haft fullt upp, min helg har varit roligare än på länge. Fredagen bjöd på världenshäng med fina människor, sleep over kväll hos malin, lördagen bjöd på melita&emin mys, och spontanutgång, en bra jävel också! Söndag kom mitt hjärta hem till sin mamma. Min lilla kille fyller fyra hela år idag, imorgon ska vi upp och sjunga, malin sover här och imorgonbitti ska vi överaska millian med att hans pappa kommer hit och sjunger med oss på morgonen, han kommer bli så otroligt glad!! Ni ska få se min nya tattuering också gott folk, men nu måste jag och malin tvinga oss till söms för att få några timmar sömn iallafall. Det är helt sjukt vad jag har kul med den här tjejen, vi slutar aldrig skratta, gud vad jag älskart! Sov så gott, kissss and löööööve


Kommentarer
Postat av: malin

de e ba löööööve

2012-10-23 @ 10:16:53
URL: http://maalinerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0