Hi goodlookin'

Idag har jag haft en riktigt fin dag, hängt med millians kusiner, gossipgirl titted min lilla syster, myst med millian, och nu ikväll har frida varit här och myst! Och hon har presenterat mig för min nya bästa vän!!

Idag har jag dock haft en konstig känsla ikroppen hela dagen jag vet inte om det har med att jag sovit dåligt, eller om jag håller på att bli sjuk igen, hoppas verkligen inte! Min kropp är helslut. Jag har ingen ork alls. Får väl ta och försöka sova bort den här känslan! För imorgon böir det barnbio med millian malin vincent och nina, det ska bli supermys.


Kommentarer
Postat av: Fridisen

It's not a dream, it's ****!

Svar: Omg, it's a dream 2 babe!!
Emma Lundell

2012-10-13 @ 00:35:28
URL: http://fridaellen.blogg.se
Postat av: Anonym

då kan du be nina uppdatera sin blogg meeer! era bloggar är så jävla bra. i love it!!!!

Svar: Tack så myckeee!! Jag hälsade att hon skulle blogga mer! :)
Emma Lundell

2012-10-13 @ 10:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0