Va va voom

Påväg hem nu från köpenhamn, en urmysig tripp med mor&sis. Vi har shoppat på massor med roliga 2hand affärer, ätit gott och bara myst runt! Nu sitter vi på tåget, men är framme om en halv timme om vi har tur, jag är sjukt slut i hela kroppen, men nu ska jag hem till min fru, och övernatta där, så fint hörrni!

Ni ska få se massor med fint jag fick med mig hem imorgon! tröjan och mössan är köp, som jag fick med mig hem tex. Ääntligen, jag tappade min neonmössa för ett tag sen, ledsen tjej som nu är glad igen. Haha Och så skulle jag vilja be alla att hålla tummarna sjukt hårt på att jag har fått brev från posten om mina ytterkläder, snälla gode gud! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0