We all want love

I fredags blev det jacuzzi häng hos markus, lördags världen, efter det sommade vi på min säng, klockan kvart i två ringde min käre far och sa att han va utanför och att vi skulle ut, såndet va bara att slänga på sig klackskor och köra! Söndags hängde jag med mina fina underbara vänner, och idag har jag städat tvättat, fikat med nina jessi och matilda, haft familjehäng hos mig och sen kom min kära irma hit för häng! Fina dagar det där ni. Typ. Millian kom igår och ni förstår inte hur en sån liten kille kan göra en så lycklig! Fin undervara millepille superkille. The one and only! Punkt.


Kommentarer
Postat av: Irma

du rockar fett älskling!

2012-09-25 @ 00:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0