u like me

från Ida:
Vad vill du göra efter du gått ut skolan?? Plugga vidare? eller kanske bara vara ledig ett tag?

sv:
efter skolan vill jag skaffa mer barn! och sen starta eget!
   

från Anonym:

kan du inte skriva under bilder på dig var kläderna kommer ifrån? =)

sv:
 jo jag ska fasiken försöka börja med det, men jag får se hur det går!
   

från Anonym:

var eran son planerad?
om inte hur reagerade du/ni när ni fick veta att du var gravid?

sv:
millian var planerad! jag glömde mina p-piller ofta, så vi slutade med dom istället!
   

 

från Anonym:
vilka är dina favorit afärer?
vad gillar du för musik?

sv:
monki, weekday, h&m.
jag lyssnar på rnb :)
   
från Anonym:
är du singel för det står det på facebook?
vad har du för tatuering?
saknar inte du stil och trend?

sv:
jag ska ändra min status på face!
om du kollar på inläggen längre ner så hittar du min tatuering :)
stil&trend saknar jag faktist ingenting, hatar skolan också.
jag skulle inte äns gå där för pengar! ussh :D
   
 
från Anonym:
går du i skolan?
vilken linje/skola isåfall? =)

sv:
ja, jag går iskolan! på degeergymnasier, mode & design =)

 
   
 frida.:
hej jag heter anonym och vågar inte stå för vem jag är... Eller juuuust det det var ju inte jag! HIHIHI. Jag har en fråga!! När ska du komma hem till mig? :D

sv:
HAHA, jag kommer soon bejbi!
   

från Caroline:
Hej!Jag tänkte höra om du vet hur man gör för att ljusa upp ett mörkare brunt hår till ljusbrunt utan att det ska bli blondt? Ha en bra dag!

sv:
jag blonderade mig tills jag fick det så ljust jag vill ha det, sedan la jag i en mörkblond och gjorde jag massor ljusare slingor! :) ha en bra dag du med!

   
från IRMA BAJRAKTAREVIC :
älskar du mig lika mkt som ja älskar dig? :D DU ÄR BÄST!

sv:
 i love you more ;)

   
från ulla: 
hos vem gjorde du din tatuering? Vad kostade den?

sv:
jag gjorde den hos mange! på house of pain! 500 kronor!
   

från Anonym:
har många så kallade "vänner" svikit/lämnat dig sen du fick barn?

sv:
riktiga vänner stannar! men jag kan inte säga att någon svek/lämnade mig alls.
klart man tappade några, och hittade några nya! men inte pågrund av att jag skullr få barn, tror mer att det var för jag inte hade tid, eller bytte skola :)
   

 

från Anonym:
ska du skaffa ett till barn snart, eller räcker det med millian?

sv:
jag ska ha massor med barn! efter studenten blir det ett fotbollslag hos mig!
hhahaha

   
från Anonym:
tar du studenten nu i år?

sv:
nej, jag går i ettan igen, så 1212 here i come! haha
   
från Anonym:
varför står det att du är singel på facebook?

sv:
gick lite dåligt ett tag, men vi klurade oss ur det! :) jag ska ändra till förlovad!
,  
från Anonym:
Hur gammal var du när du födde din son? Avråder du tjejer i din ålder ifrån att skaffa barn?
Vad är det bästa/sämsta med att vara mamma?
Har din vän Natta som oxå fött barn någon blogg?
You rock!

sv:
jag var 16 år när jag blev gravid, och 17 när jag födde!
jag avråder ingen att skaffa barn, det är det bästa jag har gjort!
det bästa med att vara mamma är att kunna ge så mycket kärlek och få så otroligt mycket kärlek tillbaka.
det "sämsta" med att vara mamma är när man är sjuk och bara vill sova, och inte kunna göra det! haha som när hela familjen hade magsjuka,
natta har tyvärr ingen blogg. thank U!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0