new



jag kan inte sova, för idag ska jag ju tatuera mig, för andrea. ni vet min bästa vän!
jag tänker på dig flera gånger per dag och jag vill ha dig här med mig. vet ni att jag kan inte  äns idag föstå att hon är borta, jag vänar på att hon ska ringa och säga att hon har kommit hem från sin semsester. och sen säja hur kul hon har haft det, och hur många snygga killar det fans där hon va, haha. typiskt min bästa vän.
och vi som skulle skåla när vi fyllde 18 år, och korsa armarna och säga med konsig röst 18 ÅRR!
och vi som skulle vara med varandra för evigt, och inget annat spelade någon roll. huvudsaken va vi 2.
vi som hade tre stjärnor som va våra! som stod för emma hjärta andrea. haha. kärlek-
min psykolog frågade om jag och andrea va kära ivarandra när jag pratade med honom om henne.
och haha jaa jag är kärihenne, hon är min stora kärlek. " miss förstå mig rätt.
vet ni att andrea va den första i hela världen som fick reda på att millian skulle komma till världen!
och hon blev jätte glad, jag kommer ihåg det som det va igår. sen la jag på och sprang över  till mattias.. haha
är det inte konstigt igentligen  att allt kan försändras så mycket på ett år bara, tänk er att det värsta som någonsin har hänt mig och det bästa hände på samma år, 2008! ibörjan av året va jag med min bästa vän och festade varje helg gånger två, och i slutet hade jag inte min bästa vän, och va mamma!
och att mille födes exakt samma dag 7 månader efter andrea gick dort, och exakt samma timme! det finns nog lite andrea imillian tror ni inte det. båda är iaf det bästa som har hänt mig. tack för at jag fick en riktig bra
uppväxt med världen finaste tjej, jag älskar dig andrea. you and me 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ohh, jag får gåshud när jag läser detta. Det tror jag absolut, att det finns lite Andrea i Mille! :) Kram

2010-08-16 @ 11:43:23
URL: http://emmadavidson.blogg.se/
Postat av: L

jag minns det också som igår. första gången jag träffade er två, tillsammans, som ni alltid var. när jag snokade runt på lunar och såg att andrea skulle träffa jocke.. haha, mitt ex som han var på den tiden. och så knäppt det var. jag fick vara med och helt plötsligt blev jag jätte ledsen och började gråta. du tröstade mig och andra kommer in och undrar vad det var frågan om. och andrea säger "kom så springer vi härifrån" och det gjorde vi. hellre en ny kompis än en dum kille var vad hon sa. och det blev vi, kompisar. love you emma! <3

2010-08-19 @ 11:48:57
URL: http://nogg.se/laijnerika
Postat av: L

jag kommer också ihåg det som igår. när jag träffade er två för första gången, tillsammans, som ni alltid var och borde ha fått fortsatt att vara hela, hela livet. när jag snokade runt på lunar och fick reda på att andrea skulle träffa jocke, som var mitt ex på den tiden.. haha. och det var helt knäppt. jag fick följa med och sen när vi var hos honom började jag gråta helt plötsligt. du tröstade mig och andrea kom in och undrade vad det var frågan om! ha. sen sa hon "kom, vi springer härifrån", hellre en ny kompis än en dum kille. och det blev vi, KOMPISAR <3 love you emma.

2010-08-19 @ 11:54:38
URL: http://nogg.se/laijnerika
Postat av: L

blev visst two times. blev lite för ivrig. men vad gör det (: PUSS.

2010-08-19 @ 11:55:38
URL: http://nogg.se/laijnerika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0