saknar mina fina



oh gash vad jag mar bra, det ar helt underbar har i thailand. men denna vackraresa borjar leda till sitt slut och hemangesten borjar komma, jag vill stanna har for alltid.

Nu siter vi alla och vantar pa att MBK ska oppna, asiens storsta kopsanter. Vi va dar inagra timmar igar och jag hittade mycket finns kan jag lova, men inatt drar vi oss ifran varldens finaste hotel hem till norrkoping, down down down!! Men jag kommer komma tillbaka med ny energi och varldens basta resa bakom mig.
nu ska jag hoppa i poolen pa taket med utsikt over hela bangkok. PEACE AND LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju inte MBK som är Asiens största köpcentrum, det är ju central world som ligger lite längre bort. MBK är en liten plutt jämfört med det!

2011-04-21 @ 08:21:58
Postat av: Emma Lundell

svar till anonymjävel: förlåt miss perfect, ETT av dom största i asen :)

2011-04-22 @ 11:57:39
URL: http://lundellfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0