Super sura emma

Skulle ha gått på bio idag, men va tvungen att gå hem, jag mådde inget bra. Men hade en jätte mysig fika med millian, nina, irma och alle innan jag blev sjukt down. Felica kom hit och gjorde Mig på lite bättre humör. Vi mätte skildnaden från thailandbilder från 2008 på mig och idag, hur tjock jag hade blivit, vi kom fram till att det inte va någon alls stor skillnad, men ändå känns det som jag va jättesmal då, och ett stort berg nu! Ställde mig på vågen idag och jag har gått ner fyra kilo, men känns ändå som jag har 100 kilo kvar innan jag skulle vara nöjd. Tjocksuraemma.com! borde gå och sova brevid min millian, och vakna upp med världena bästa energi, puss och godnatt älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0