My GirlFriends.

Det är helt sjukt vilka fina vänner jag har, dom senaste dagarna har jag haft det så bra med alla mina fina. igår va jag millian och malin ute isvärtinge och åt smultron, poolhängde, och gick pch kollade på vart vi träffades första gången för 10!!! År sen och senare mötte vi upp anton och nina för att gå och lyssna på björnstammen, kvällen slutade på nina och antons utegård, supermysig dag! Där vi också dagen innan samlade ihåp våra fina vänner för grillning! Nu är det dax att pack för imorgon väntar öland på oss, så nu ber vi till gudarna för fint väder hels veckan! Idag har jag storstädat och fikat gånger två! Hängt med melita malin wilma och hunnit pussa lite på min felicia innan jag åker imorgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0