20121221.

Amen jag som hade tänkt att storstäda idag, tror ni att det blev av? Nae fatta man ju! Inte fan ställer jag mig och storatädar när det kanske är min sista dag i livet, äru sköön ällä! Njutit av livet istället, mycket bättre. nu väntar jag på min sötepöte ska komma hit. Hörs imorgon om vi är i liv då, hoppas det! För jag vill ju ha mina julklappar, daaah' och om inte, så om jag har tur får jag träffa illuminati imorgon, kanske tilloch med få se en flygande kanye! okej, ja, ni har rätt, jag är övertrött. Jupp jupp, där sätter vi punkt ha?


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejjen landa lite

2012-12-21 @ 00:54:19
Postat av: Emma lundell

Sv: Pahaaha! Gulle! Nästa gång jag flyger lovar jag dig att landa ;)

2012-12-21 @ 08:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0