Bang bang pow pow.

Godmorgon! Igår var jag och my love på wilmas konfermation, tog en långpromenad i svärtinge och åt sjuka mängder smörgåstårta! När vi kom hem kom min lilla prins hem till sin mamsigull. På eftermiddagen gick vi och köpte pizza och satt oss och åt i lekparken, asmys! Jag fick en fråga om vad vi gjorde på min födelsedag? På morgonen vaknade jag av att kris sjöng, förmiddagen firrade jag med släkten, och på kvällen kom mina nära och kära hit för att vin'a. Dock tog jag inga bilder, mycket dåigt gjort, sorry babes. Jag hade en grym kväll iaf!

Jag fick en resa till london av b-friend, iih! Förmodligen åker vi nästa vecka, kag länktar. Av pappa fick jag en Hel månadslön till fickpengar (bara information till min anonyma-lover) och sen fick jag pengar, underkläder, vin, en jätte fin tavla, i'm so happy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0