Right by my side.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har du egentligen råd med allt rent ekonomiskt? Du studerar, jobbar ej vad som framgår. Vad lever du på egentligen? Går du på bidrag?

2012-05-20 @ 18:04:01
Postat av: Emma lundell

Sv: Jag får ju ungiär över en halv månads lön för att jag studerar mm.. Och resten hjälper min mamma & pappa mig med! Underbara :)

2012-05-20 @ 18:27:03
URL: http://lundellfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halv månadslön? Utav vad? En halv månadslön kan vara otroligt lite! Det man får när man studerar och har tillägg för barn är inte så fett! Du verkar spendera otroligt mycket på kläder och utseende. Vad som framgår så arbetar du ej alls? Att dina föräldrar hjälper dig med en så pass stor summa per månad verkar helt befängt och osannolikt. Ska du leva på dina föräldrar efter juni?

2012-05-20 @ 19:36:59
Postat av: Frida

Men seriöst palla aggra, så genomskinligt att du bara är avundsjuk "anonym". Vissa har snälla föräldrar, andra inte uppenbarligen! Let it go.

2012-05-20 @ 20:13:46
URL: http://fridaellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker du om tjejer som är vänner med din kille men är otrevliga mot dig? Stör det dig eller bryr du dig helt enkelt inte?

2012-05-20 @ 23:20:44
Postat av: Anonym

Avundsjuk? Ja till beteendet att lyckas få omgivningen till att tro att man har mer än man har. Fascinerande! Verkligheten kommer ikapp!

2012-05-20 @ 23:27:14
Postat av: Emma lundell

Sv: åh sööt! Vad glad jag blir att du har fått uppfattningen av att jag har allt, jag har typ allt jag vill ha! Världens bästa son, bästa vännerna, perfekta pojkvännen, en underbar lägenhet, min familj är awesome, en stor garderob, och mat hela månaden! Vad mer kan jag begära? Jag kan ju iaf lova att du inte kunde förstöra en endaste procent av denna glädje ^^

2012-05-21 @ 07:19:04
URL: http://lundellfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0