This is my beloved babyboy

Att ha världens bästa son! Han är så fin på alla sätt! Jag vill inte lämna honom hos sin pappa imorgon, jsg vill ha millian här föralltid!! Han ligger och sover och jag kan inte sluta pussa på honom, när barn sover är dom helt gudomliga, så fridfulla, man blir helt lugn i hela kroppen, min älskade stora kille, som snart fyller fyra hela år. Det är helt sjukt vad tiden går snabt. Den här killen gör mig till världens lyckligaste människa, vad skulle jag göra utan honom. Älskade älskade unge.


Kommentarer
Postat av: mikaela berlin

vart har du fått tag på den sjukt snygga tapeten eller vad det är? :)

2012-10-15 @ 14:24:29
URL: http://mikaelaberlin.blogg.se/
Postat av: Emma lundell

Sv: taack, jag älskar den här tapeten! Jag köpte den dock för två år sen, på rusta faktist dock finns den inte kvar.

2012-10-15 @ 19:35:56
URL: http://lundellfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0