I need 2 do that.

Jag kom på en sak för några månader sen, det är något jg verkligen vill göra. Jag vill åka till afrika och hjälpa barn, det är mitt högsta mål i livet än så länge. ( och nej, jag vill inte bli miss sweden och säger inte att jag vill ha fred på jorden) utan för att det är något som verkligen skulle betyda så mycket för mig, att känna att man kan hjälpa till! Nu vet ni min största dröm som jag ska uppfylla någon gång, det skulle kännas så otroligt fint. Ler av bara tanken. hörs imorgon, puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: ellinor

Kul! Tycker jag verkligen att du ska göra. Jag är i Ghana nu och jobbar på ett barnhem. Det bästa jag nånsin gjort!! Läs gärna min blogg :) Kram!

2013-02-22 @ 08:22:12
URL: http://ellinorighana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0