Fight for fit

Hej! För det första: gee mig kroppen!! För det andra: jag älskar mirt liv! För det tredje: jag har tränat två gånger idag! För det fjärde: är millian så sjukt jävla älskad så det är stört! För det femte: så har jag inte så mycket tid för er just nu, jag jobbar, är iskolan, tränar, är med millian, nära ich kära o aa ni fattar! Det finns för några timmar på ett dygn just nu! Men jag vill tacka er för era peppande kommentarer till träningen, ni gav mig ork och lust! Tack snälla era fina finisar!! I love everything!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använde du för blond hårfärg när du gjorde ljusare i dina toppar?? :)

2013-01-17 @ 21:05:20
Postat av: Anonym

vems kropp? snygg!

2013-01-18 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0