hi.

tja bajsungar. idag började dagen med att jag och mille försov oss till dagis, vaknade klockan kvart i nio, och vi ska ju vara där nio, så det blev lite stressigt, men jag ringde och sa att vi skulle komma till 10.
dagen på dagiset har varit bra, millian börjar va lite mer med dom andra barnen nu, mer än vad han vill vara hos mig, super! jag är helt död idag, ajuste det här hände innan vi skulle gå mot bussen, skulle jag hitta vantar, men jag hitade bar en så jag struntade i vantar, oh ja! jag frös ihjäl, och när vi kommer till dagiset så sa vi precis gå ut och leka! jag dum som jag är fryser ihjäl som sakt, och nu när vi gick där ifrån jo vad hittar jag? vantar imin väska, good job där! med min tur.....haha.

okej just nu är det det här jag tänker göra, införskaffa mig stora ögonbryn.. later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0