nemen tjenare tjenare.

jag har varit lite mammig under dom senaste dagarna, så idag blir det andra natten jag och Millian sover här ute.
ibland finns det inget bättre än att krypa ner under täcket med min mamsigull. haha, jag är en riktig mammagris, i know.  idag har mille träffat sina kusiner leopold och linnell och busat, och nyss somnade han i mitt knä till broken hearted girl, med sin ny-funna snuttefilt som det står älskling på, min finfina kille, ni som inte känner honom skulle bara veta va han är go. haha han har sina dagar han är lite full i fan också, ibland bara glittrar det bus-unge i ögonen på honom, men kan det vara något annat än charmigt. hoppas ni alla har haft en underbar dag,
jag ska bli bättre med outfits och bilder men jag har haft kameran i bilen, men nu har jag den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0