she doesn´t mind


Ph: greenchas fotostudio
Kom hem för en stund ifrån mys med irma, det va inte igår. min finfina tjej. imorgon blir det häng på greencha heladagen, yeey!! sen ihelgen ska jag bara göra ingenting, ska bli så underbart att inte ha ett enda måste. pussa sönder min lilla kille är iaf det fösta jag ska göra när han vaknar imorgonbitti. Idag har jag kollat på massor med världssöta bilder på honom som bebis. om ni har tur imorgon så kommer lite bilder kanke upp, kollade föresten på en lite kissemiss idag, funderar stark på en. är det jobbigt att ha katt? haha ha en bra kväll mamalovers.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är mysigt med katt men lite jobbigt.. dock inte allt för farligt!

2011-12-03 @ 12:28:42
Postat av: irma.

du är kärlek för mig!

2011-12-03 @ 18:23:01
URL: http://ibajraktarevic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att skaffa katt är som att skaffa sig en liten bebis.. nästan :P Det är iaf jätte mysigt :) .. Men man får dock tänka på att ha tid för den så man inte är borta på jobb/skola eller liknande. Så den inte blir allt för ensam :)

2011-12-04 @ 12:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0