2011-01-01



nyår, en trevlig kväll med nära&kära.
idag har jag varit och myst med min kära mor som va lite nere, b-friend lagade lite god mat och så
satte vi på en bra film, vi kom hem nyss och med oss fick vi lillsis och hunden, MYS!
dom sitter och tittar på en till film nu och jag tänkte gå och sy löshår! yeey har införskaffat mig nytt sådant.


tänkte passa på att tacka mina finfina nära och kära för att jag har er, nya som gamla,
jag är så otroligt tacksam för att jag har världens bästa liv, det bästa av två världar!
tack tack tack!


Kommentarer
Postat av: Skrba!

Klickade mig nyss in hit, och, -finaste ögonfransarna ju! (Har ett par likadana, hihi).

2011-01-18 @ 15:53:10
URL: http://divljakupina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0