ANSWER

kan du inte berätta om din tuttpiercing? är själv sugen på at ta men har hört så läskiga histoier haha.. hur är smärtan vid tagningen? och hur läker det? :)

svar: jag tog min tuttpiercing för 4-5 år sen, jag tyckte inte alls det gjorde ont, men jag tror att jag har svårt att få ont, för jag har hörs andra säga att det gör ondare än att föda barn men det gör det icke! jag hade ingen smärta efteråt häller, och jag hade aldrig några problem med läkningen.

Läste att du skulle till Thailand. Hur länge och vart ska du? :)

svar: jag ska vara borta i två veckor och vi ska till phuket.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hahah, VEM tyckte att det gjorde ondare än att föda barn???? Föda barn är väll den mest smärtfyllda stunden i hela dit liv! :D HAHA. Skön brud!

2011-01-11 @ 23:06:46
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Martina

fick du inte ont? jag bokstavligen svimmade när jag gjorde min, haha. ;)

2011-01-11 @ 23:34:14
URL: http://martinalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0