Answer

Emma! Hur har du gjort för att lyckas med din hårfärg, för jag har förstått att du färgar själv hemma? Är själv sugen på en ombre colour. Skitsnyggt

Svar: ja, jag färgar alltid håret hemma, själv! det är då jag blir som nöjdast. Tack snälla gulle!! När jag började färga utväxten så va jag blond i helahåret så Jag brukar bara ta ut underhåret först och sätter upp rästen i en tofs, och tar i färgen så långt som jag vill ha utväxten, och så tar jag ut mer hår från tofsen och fortsätter så, svårt att föklara men det är super enkelt. Min frisör frågade mig också om tips hur jag gjorde, kul haha. Hoppas det va till någon hjälp. Pöss


Kommentarer
Postat av: Anne

Ahh, då blir det lite svårare för jag är mörk nu, då får jag nog gå till frissan ändå. men tack för svar hörredu ! :)

2012-02-20 @ 14:40:27
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att du blev med barn så ungt? hur gammal var du? läste att det var en planerad graviditet, hur kommer det sig? :)



älskar din blogg, lite mer nya bilder ba? KRAM!

2012-02-20 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0