Outfit

Jag har knapt energi till att knåpa ihop outfits nu förtiden. Då har jag mycket att göra, gash i taket! Haha. Det ända jag vill är att ha på mig tränings kläder så jag kan ta vara på all ledig tid och träna, min super nya hobby! Som jag aldrig i livet trodde att jag skulle få in som en livs rutin! Jag tränar 7/7, det vill säga sju gånger u veckan omg vem är jag!? Haha. Nu har jag haft två vilodagar men med det har jag lite ångest så imorgin ska jag försöka få in två träningstilfällen! Wihu! Aa men ni, nu bwhöver min kropp sova, sov så gott ni med, pussisar och allt annat såntdärnt gulligt!


Kommentarer
Postat av: rutinerat

Typ 3 veckors träning = livsrutin alltså? If u say sooo....

2013-01-24 @ 15:51:12
Postat av: Emma

Sv: haha! Asså du är ju så gullig störd! Jag kan ge en förklaring hur jag menade för dig som är en gnutta utvecklingstörd, "jag trode altid att jag skulle kunna få in tid för träning varje dag i mitt liv" känns det lite bättre nu? Förstår du nu? Jag är verklingen ledsen att du tycker att jag använde mig av fel ordval! Om du som är rutinerar tog illa upp lixom..

2013-01-24 @ 19:10:54
URL: http://lundellfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0